Lavazza Super Crema zrnková káva 1 kg

Akcia
Značka: Lavazza
€22,99 –48 %
Lavazza Super Crema zrnkova kava 1 kg
€22,99 –48 % €11,99 €10,43 bez DPH
Na dotaz

Lavazza Super Crema je zmes kávových zŕn Arabica a Robusta, konkrétne 60% kávových zŕn sú Arabica a 40% kávových zŕn sú Robusta. Super Crema sa vyznačuje veľmi príjemnou vôňou orieškov a trstinového cukru.

Detailné informácie

Podrobný popis

Lavazza Super Crema je zmes kávových zŕn Arabica a Robusta, konkrétne 60% kávových zŕn sú Arabica a 40% kávových zŕn sú Robusta. Super Crema sa vyznačuje veľmi príjemnou vôňou orieškov a trstinového cukru. Chuť kávy je veľmi podmanivá a harmonická s nádychom exotiky, skvelo sa hodí na pokojné popíjanie po práci.

Lavazza Super Crema sa perfektne hodí pre prípravu v pákových kávovaroch (espresso coffee machine). Kvalitný kávovar dokáže z tejto kávy extrahovať všetky jej vône a chute. Každé balenie kávy Lavazza podlieha prísnym štandardom, vďaka tomu máte istotu, že s Lavazzou vždycky dostanete kvalitnú kávu.

Máte záujem predávať tuto kávu vo vašej kaviarni, reštaurácii či obchode? Kontaktuje nás na: info@panalfred.cz pre B2B ponuku.

 

 

Dodatočné parametre

Kategória: Káva
Záruka: 2 roky
Hmotnosť: 1.1 kg

Všetko začalo, keď Luigi Lavazza otvoril prvý obchod Lavazza v Turíne v roku 1895. Tento obchod sa špecializoval, už od samotného vzniku, na predaj kávy. Luigi Lavazza bol veľmi inovatívny a zapálený pre kávu, študoval rastliny, aj samotné kávové zrná, porovnával jednotlivé chute a skúšal mixovať jednotlivé druhy kávy, aby priniesol na trh kávu, ktorá vyniká vyváženosťou vôni aj chuti.

Potom čo navštívil Brazíliu uvidel obrovský potenciál kávy na európskom trhu, predovšetkým kávy, ktorá je mixom kvalitných odrôd z celého sveta, ktoré spoločne tvoria vyváženú chuť a vôňu. Tento potenciál sa naplno začal rozvíjať po prvej svetovej vojne, keď oblasť Turína zažila obrovský boom, hlavne vďaka automobilke Fiat. Vďaka tomu sa z malého obchodu s kávou Lavazza stal podnik, v roku 1927 zaregistrovaný ako Luigi Lavazza SpA. Na začiatku sa jednalo čisto o rodinný podnik otec Luigi, manželka Emília a deti Mária, Mário, Giuseppe.

lavazza-pribeh-2

Lavazza ako prvá zdokonalila balenie kávy, keď kávu začala baliť do dvojvrstevného papierového balenia, aby bolo možné kávu skladovať aj doma a pritom uchovať jej chuť.  

S druhou svetovou vojnou nastali pre firmu ťažké časy, v priebehu vojny bolo na kávu vyhlásené embargo, našťastie Lavazza aj toto ťažké obdobie prežila a hneď po vojne začala Lavazza produkovať kávu pod svojou vlastnou značkou. Zmenilo sa logo, tak ako poznáme dodnes s veľkým písmenom „A“, toto logo vytvorilo Aerostudio Borghi v Miláne. Taktiež si nechala Lavazza patentovať nový obal, klasickú plechovku s tlakovým uzáverom.

lavazza pribeh 3

Už v roku 1950 prišli s ďalšou inováciou v podobe vákuového balenia, ktoré sa používa s menšími úpravami dodnes. Vďaka tomu si káva dlhodobo udrží výraznú vôňu. A v roku 1957 spoločnosť Lavazza nabrala obrovské rozmery, keď z rodinného podniku to už bola rodinná továreň, ktorá bola lídrom na talianskom trhu a mala nekročené stáť sa lídrom aj v celej Európe. V tejto dobe Lavazza spracovala 40 000 kg kávy každý deň.

lavazza-pribeh-4

Behom nasledujúcich rokov sa Lavazza sústredila predovšetkým na kvalitu kávy, otvorila vlastný inštitút, kde sa podrobne študovali rastliny a káva, zkúšali sa nové blendy. Vďaka tomu máte aj dnes istotu, že od Lavazzy vždy dostanete kvalitnú kávu.